If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Определно не сте прави за Перманента, не гори повече,и никога не съм закъсвал да ме бутат зимата и въобще когато и да е било карал съм такава 5 години и това са приказки на хора който никога не са имали достъп до този модел
Определно не сте прави за Перманента, не гори повече,и никога не съм закъсвал да ме бутат зимата и въобще когато и да е било карал съм такава 5 години и това са приказки на хора който никога не са имали достъп до този модел
Откога те чакам да се обадиш
Вижте какво сега,самия модел е рядък и доста неща говорите наизуст.Има 3 вида 4х4 при 33.Карал съм и съм юркал и 3те и Mordohy е попаднал на кофти кола,за да стане тая простотия.Първа и втора серия превключването е с лост,трета серия е с копче(смешното е че когато натиснеш спирачката се изключва)и варианта П4 който е с бушон.Това се различават първично.Знам че в София има само 3 такива(за страната незнам) и всичките са червени.На Алфиста бившата,на Рали бившата и на Стренджъра 65.Само Алфиста може да даде компентно мнение.Доста е специфично предаването,което е постояно(от там перманент)
Технически ,предаването е с кардани и ел.магнит който се управлява от еку.Не е с муфа заради която май се бъркате.Имам Вектра и тя е с виско муфа и е с бушон,НО не постоянно,вкл. задното при необходимост.
Мeжду другото това е първото Q4.
Eто и линк за да придобиете представа в картинки. http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/33_p4_switch.pdf
Last edited by vikoalfa; d.m.y г., 12:26.
Основание: забравям
Откога те чакам да се обадиш
Вижте какво сега,самия модел е рядък и доста неща говорите наизуст.Има 3 вида 4х4 при 33.Карал съм и съм юркал и 3те и Mordohy е попаднал на кофти кола,за да стане тая простотия.Първа и втора серия превключването е с лост, трета серия е с копче(смешното е че когато натиснеш спирачката се изключва)и варианта П4 който е с бушон.Това се различават първично.Знам че в София има само 3 такива(за страната незнам) и всичките са червени.На Алфиста бившата,на Рали бившата и на Стренджъра 65.Само Алфиста може да даде компентно мнение.Доста е специфично предаването,което е постояно(от там перманент)
Технически ,предаването е с кардани и ел.магнит който се управлява от еку.Не е с муфа заради която май се бъркате.Имам Вектра и тя е с виско муфа и е с бушон,НО не постоянно,вкл. задното при необходимост.
Мeжду другото това е първото Q4.
Eто и линк за да придобиете представа в картинки. http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/33_p4_switch.pdf
Е, и аз имам Permanent 4 и я знам наизуст. Няма такива неща като бушони и бутони. Постоянно е зацепена с електромагнит и компютър (отзад в багажника е и е същия като при 4х4), който я отцепва при спирачка със скорост по-голяма от 60км/ч и при голяма разлика в оборотите на колелата изключва с грешка (лампата 4х4 светва).
Разликата с другите е и че на кардана има вискозен съединител (нещо като автоматична скоростна кутия) който при разлика в оборотите м/у предните и задните колела >5% започва да натяга и да прехвърля повече мощност на задните. Това е достатъчно мисля и да спрем до тук. Вариант с лост при трета серия няма.
И нека пишат знаещи все пак, нищо лично
Last edited by Stranger65; d.m.y г., 16:09.
Основание: правописни грешки
Пак се почнахме!Няма нищо лошо в това ,на пръв поглед,но нещо ми се мотаеше в глава от доста време и май е време да го кажа.Допълнителен катализатор беше и един разговор по скайпа,в който един наш колега иска да се откаже от колата си,само защото не може да си я оправи,а не може,защото се страхува да пита във форума,за да не му се смеят останалите и за да не го "нахранят"!Когато по-старите магарета се заритаме,много често останалите не смеят да се намесят,а от това страдаме всички,страда и идеята от която сме се обединили.Понякога се разгорещяваме и не забелязваме,че в спора се е намесил някой нов,който иска да уточни нещо или просто да попита.Много често му отговаряме така,че той повече не се и обажда,а само ни чете простотиите.Да и аз обичам да се счепкам в някой спор.Да и аз понякога използвам думи,които не се изучават в часовете по литература,но винаги съм се стремял да се отнасям много внимателно с новите членове.Мухи не се ловят с оцет!Погледнете нещо много просто!Колко хора в момента четат и колко пишат.Показателно е!Форума е наш,но не е само за нас.Да ще има искри,но нека тия,които са ги предизвикали,след съответните любезности и уточнения,да седнат и да направят един обобщаващ пост,в който да изяснят обстойно проблема.Сега четейки за 4х4 и перманент,ще е много трудно,някой който не знае за какво става въпрос,да се ориентира в проблема.А трябва накрая,някой на човешки език да обясни нещата.Просто и разбираемо.Само тогава ще има полза от викането и ругатните.
За това нека се стремим да разискваме и обясняваме на разбираем език .Нека обръщаме внимание и на най-тъпия въпрос.Такъв не съществувз.Има тъпи отговори.И нека,като отговаряме на някой въпрос,да не отговаряме на конкретния човек,а така сякаш отговаряме на всички.Помислете за нюанса!
Съжалявам,че разспамих темата на колегата и го моля да ме извини,но тука ми се виждаше мястото да споделя тия мои мисли.Все пак,ако модераторите решат,може и да я обособят като нова тема.Но да не я хвърлят в общи приказки.Написах го само за нашата секта.Другите си имат техните си проблеми!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Колкото и да не ти се вярва,тук съм съгласен с теб.
Крисчо извади голяма метла и наред
Що да не ми се вярва,бе Вико!?Това,че сме се сдъвкали някъде не означава нищо.Ние не се познаваме лично,за да има нещо лично между нас.Ще има,когатодо,а до тогава модераторите ще ни
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
М/у другото, този вариант на Р4 го ползваха мисля, че модел на форд и дизела на шкода октавия 4х4. Субару също имаха такъв вариант.
Та ако му погледнете елсхемата компа е вързан с АВS-а и скоростомера, електромагнитния съединител се изключва от компа при спиране със скорост над 60км/ч, виско съединителя предава мощност назад или спира в зависимост от разликата в оборотите м/у предни и задни колела, премахването на горния среден бушон изключва 4х4, но и таблото. Ако искате да си го направите ръчно включването има определено място на което да се сложи ключ, но включването не трябва да става по време на движение. На педала на спирачката има и втори бутон за компа на 4х4, освен първия за стоп светлините. Релето за 4х4 се намира отпред вляво на двигателния отсег до това за халогените
Ами да прекратим вече, а? Ако някои иска съвет или помощ -> лс
М/у другото Алфиста я знае моята перманентка. Май ядохме пица един път заедно и с Ради, Лисан (преди последния да се осере в/у моята кола) пица Италия
Имате си раздели, където да спорите по темата, не тук е мястото за това обаче!
Ние не спорим нито се караме, просто си пишем за един хубав модел на Алфа
Па да земеш да ми продадеш твоя модел, хвърлям му инжекциона в кофата и съм аз. Гледам си имаш мадерен Фиат с емблема на Алфа , че мойте скрапове вече сдават багажа
Comment